900 - 1800
Онлайн замовлення
Робіть замовлення онлайн, ми передзвонимо
Овальний колекторний полум'ягасник

Овальний колекторний полум'ягасник

У системі вихлопу автомобіля використовується спеціальна деталь, яка зветься полум'ягасником. Незважаючи на свою назву, ніякого полум'я він не гасить, тому що в сучасному автомобілі, що справно працює, полум'я не повинно бути у вихлопній системі. Однак велику користь приносить ця деталь, якщо її поставити у вихлоп. Її функція полягає в тому, щоб зменшувати навантаження, яке створюється ударними звуковими хвилями, що з'являються при згорянні паливної суміші. Практично в кожному циліндрі відбувається маленький вибух, що без системи глушника було б нестерпно голосно. Давайте розглянемо докладніше, що таке полум'ягасник, яку функцію він грає, і, зокрема, розглянемо модель овальної форми.


Навіщо потрібен овальний полум'ягасник?

За рахунок своїх конструктивних особливостей, полум'ягасник овальний дозволяє на ранньому етапі частково знизити енергію звукової хвилі, що не просто робить автомобіль тихіше в цілому, а й збільшує термін служби всього вихлопу. Його встановлюють найчастіше у двох випадках:

  • для тюнінгу та оптимізації роботи вихлопної системи;
  • як альтернативна заміна при повному видаленні каталітичного нейтралізатора (каталізатора).

Другий варіант використання передбачає, що ви полум'ягасник встановлюєте замість каталізатора. При цьому очищення від найбільш шкідливих домішок у відпрацьованих газах не проводитиметься, але це вирішує проблему старого каталізатора, що вийшов з ладу. Не секрет, що ця запчастина в новому і навіть вживаному варіанті досить дорога. Для старих машин такий дорогий ремонт далеко не завжди по кишені, і не є доцільним.

Тому старий каталізатор повністю викидають. І тут на його місце необхідно щось встановити. Ставлять звичайну трубу, іноді стронгер, але найкращим варіантом вважається установка полум'ягасника. Він є найкращим за рахунок того, що виходить зняти частину навантаження на вихлоп і зробити автомобіль дещо тихішим.

Конструкція овального полум'ягасника

Самі по собі полум'ягасники бувають круглої та овальної форми. Ми розглянемо нижче, у чому різниця між ними. А зараз варто зупинитися на будові овального полум'ягасника. Ця деталь складається з:

  1. Двох круглих отворів вхідного та вихідного, які мають однаковий діаметр. Отвори будуть круглими і у круглого варіанту полум'ягасника, і у овального. Також важливо, щоб діаметр цих отворів збігався з діаметром труб системи вихлопу.
  2. Суцільної перфорованої труби, що з'єднує вхідний та вихідний отвір.
  3. Герметично виконаний корпус овальної форми в нашому випадку.
  4. Наповнювач всередині банки корпусу. Такий наповнювач є жароміцним звукопоглинальним матеріалом, розташованим навколо перфорованої труби.


З конструкції бачимо, що хвиля звуку починає розсіюватися через отвори перфорації, і відразу потрапляє у звукопоглинальний матеріал. Це дозволяє знизити рівень енергії хвилі. Зрозуміло, що на полум'ягасник будуть припадати значні температурні та механічні навантаження, тому хороший варіант цієї деталі роблять із якісної нержавіючої сталі належної товщини.

Особливості використання полум'ягасника

Як і де застосовується овальний полум'ягасник. Таку форму використовують для тих автомобілів, у яких такої ж форми був каталізатор, а значить корпус під цей каталітичний нейтралізатор. Сам процес заміни виглядає так:

  • старий та зламаний овальний каталізатор вирізають болгаркою з корпусу;
  • в отриманий і очищений отвір вставляють такий самий овальний полум'ягасник, який має не тільки аналогічну геометрію, але і всі розміри;
  • потім його якісно приварюють усередині стінок корпусу;
  • далі, раніше зроблений отвір у корпусі також заварюють;
  • старий корпус з овальним полум'ягасником усередині вставляють назад у систему вихлопу.

Такий варіант заміни вважається загальноприйнятим та найбільш правильним. Якщо овальний полум'ягасник з'являється можливість поставити на фланцях, можна передбачити і такий варіант заміни. Фланці в цій ситуації будуть такими ж і тієї ж конструкції, що і система кріплення каталізатора в корпусі. Якщо у вас сам каталітичний нейтралізатор і корпус під нього круглої у перерізі форми, то полум'ягасник слід використовувати за аналогією також круглим.