Полум'ягасник
Якщо брати англійська та інші аналоги назв деталі, то можна отримати, що дослівний переклад означатиме резонатор або передній глушник .
Тому шукати правди в теорії, у випадку з даної деталлю, не варто.
Пропоную, відразу розглянути її основне призначення і остаточно для себе визначити, що таке насправді пламегаситель.
Пламегаситель - це деталь, яка встановлюється в передній частина системи випуску відпрацьованих газів автомобіля, зазвичай її дуже просто знайти близько приймальні труби, там, де зазвичай розташовується каталізатор.
Не варто також забувати, що пламегаситель є один з видів резонаторів, який отримує в ході своєї роботи максимальне навантаження, в порівнянні з іншими деталями і вузлами системи.
У ході своєї роботи пламегаситель приймає відпрацьовані гази, охолоджує їх і подає їх на випуск. В його основні функції також входить переробка поступаємих вихлопних газів з різних циліндрів двигуна і їх з'єднання в один рівномірний повітряний потік, при цьому значно знижуючи його швидкість в порівнянні з початковою.
У зв'язку з цим не можна нехтувати основними вимогами до корпусу вогнегасника, так як при його роботі не повинні виникати сторонні звуки, а вплив шкідливих факторів, таких як хімікати, що застосовуються на зимових дорогах, велика розбіжність в температурах навколишнього середовища і внутрішніх газів, вібрація двигуна і ін. було зведено до мінімуму.
Подивитися каталог Стронгер (полум'ягасників)
Тому конструкція корпусу вогнегасника повинна витримувати колосальні навантаження, що може забезпечити тільки дво- або тришаровий матеріал. У стандартних пламегасители застосовується двошаровий корпус.
Це дозволяє гасити звукову хвилю, що проходить через резонатор, при її ударі об корпус, і перешкоджає утворенню деренчливих звуків.
Зовнішній матеріал корпусу вогнегасника відповідальні виробники роблять з нержавіючої сталі, що збільшує зносостійкість деталі і захищає її від шкідливого впливу навколишнього середовища.
На авторинку можна знайти масу варіантів виконання корпусів полум'ягасників з алюмінієвої сталі, ціна, звичайно, буде в рази менше, але тут не слід забувати про те, що така деталь вам прослужить максимум 3 -4 зими, а при постійному навантаженні на автомобіль термін служби деталі може скоротитися і до 1 зими, після чого буде потрібно її заміна або ремонт, якщо такий буде можливий.
Важливо вміти відрізняти звичайний каталізатор від пламегасителя, так як багато виробників і автомайстерні, користуючись незнанням автовласників встановлюють саме бюджетну версію резонатора - каталізатор, термін служби якого значно менше, а здатність придушення звуків деренчання мінімальні