900 - 1800
Онлайн замовлення
Робіть замовлення онлайн, ми передзвонимо
Тематика статті

Ремонт глушників

Ремонт глушників
Якщо ви деякий час експлуатували вихлопну систему свого автомобіля і не особливо перевіряли її стан, і раптом почули низькочастотні ревуть (басисті) звуки, ніяк не пов'язані з роботою двигуна, то це привід, щоб уважно оглянути глушник і вихлопну трубу. Такий звук міг утворитися в тому випадку, якщо з'явилася тріщина в трубі або глушнику, або відкрився зазор в одному з початкових елементів (зварних швів) вихлопної системи.

Чому відбувається поломка вихлопної системи?

Найбільш часто поломка вихлопної системи відбувається внаслідок:
  • механічного пошкодження при русі автомобіля;
  • освіти корозійних і прогарних тріщин і дірок;
  • через закінчення експлуатаційного терміну деталі вихлопу;
  • через неякісні запчастин вихлопу, встановлених в авто.
На вихлопну трубу і глушник постійно діють високі температури і різкі перепади вологості, а також, в холодну пору року, негативно діють різні реагенти, якими обробляють захололі траси, і які посилюють утворення корозії і прогарних дірок.

Як усунути поломку вихлопної системи?

Якщо ви не планували покупку і установку нового глушника, що цілком може виявитися найкращим варіантом, то вам необхідно усунути виниклу проблему. Для цього огляньте всю вихлопну систему і ретельно перевірте її на наявність дір, тріщин, а також на цілісність і герметичність з'єднувальних елементів, там теж може утворитися зазор, що приводить до таких наслідків. У тому випадку, якщо ви нічого не виявили, то, швидше за все проблема в резонаторі глушника, а це, мабуть, найгірший сценарій, який передбачає вміле звернення зі зварювальним апаратом і відповідною заміною резонатора, або ж звернення на СТО, яке погодиться виконати даний комплекс работ. Що спричинить за собою грошові витрати.

Але якщо ви знайшли проблему у вигляді невеликої дірочки або досить великої ділянки прогара, то в цьому випадку всі ремонтні роботи ви можете виконати самостійно.
Для цього вам необхідно:
  • придбати спеціальний герметик, який в змозі усунути розрив або холодне зварювання;
  • зачистити місце прогара або тріщини;
  • очистити від пилу і знежирити;
  • нанести герметик або холодне зварювання на місце тріщини;
  • дати висохнути від 2-х годин до доби;
  • обробити наждачним папером і прибрати зайві елементи.
Такий склад може нормально функціонувати під дією температури до сотень градусів, тобто температури вихлопних газів. Це досягається за рахунок входить до складу герметика силіконової основи, яка здатна витримати великий нагрів. А в разі великого отвору у вихлопній системі, перед нанесенням герметика виготовте спеціальну латку, наприклад з термостійкої склотканини, яку і закріпіть на проблемне місце.