Ремонт глушників
Якщо ви деякий час експлуатували вихлопну систему свого автомобіля і не особливо перевіряли її стан, і раптом почули низькочастотні ревуть (басисті) звуки, ніяк не пов'язані з роботою двигуна, то це привід, щоб уважно оглянути глушник і вихлопну трубу. Такий звук міг утворитися в тому випадку, якщо з'явилася тріщина в трубі або глушнику, або відкрився зазор в одному з початкових елементів (зварних швів) вихлопної системи.
Чому відбувається поломка вихлопної системи?
Найбільш часто поломка вихлопної системи відбувається внаслідок:
- механічного пошкодження при русі автомобіля;
- освіти корозійних і прогарних тріщин і дірок;
- через закінчення експлуатаційного терміну деталі вихлопу;
- через неякісні запчастин вихлопу, встановлених в авто.
Як усунути поломку вихлопної системи?
Якщо ви не планували покупку і установку нового глушника, що цілком може виявитися найкращим варіантом, то вам необхідно усунути виниклу проблему. Для цього огляньте всю вихлопну систему і ретельно перевірте її на наявність дір, тріщин, а також на цілісність і герметичність з'єднувальних елементів, там теж може утворитися зазор, що приводить до таких наслідків. У тому випадку, якщо ви нічого не виявили, то, швидше за все проблема в резонаторі глушника, а це, мабуть, найгірший сценарій, який передбачає вміле звернення зі зварювальним апаратом і відповідною заміною резонатора, або ж звернення на СТО, яке погодиться виконати даний комплекс работ. Що спричинить за собою грошові витрати.
Але якщо ви знайшли проблему у вигляді невеликої дірочки або досить великої ділянки прогара, то в цьому випадку всі ремонтні роботи ви можете виконати самостійно.
Для цього вам необхідно:
Але якщо ви знайшли проблему у вигляді невеликої дірочки або досить великої ділянки прогара, то в цьому випадку всі ремонтні роботи ви можете виконати самостійно.
Для цього вам необхідно:
- придбати спеціальний герметик, який в змозі усунути розрив або холодне зварювання;
- зачистити місце прогара або тріщини;
- очистити від пилу і знежирити;
- нанести герметик або холодне зварювання на місце тріщини;
- дати висохнути від 2-х годин до доби;
- обробити наждачним папером і прибрати зайві елементи.