900 - 1800
Онлайн замовлення
Телефонуйте, ми в офісі
Виготовлення глушників

Виготовлення глушників

Сучасний автомобільний глушник є досить ефективний пристрій для глушіння звукової хвилі, що виникає при детонації паливної суміші в системі циліндрів двигуна. Однак на цьому його призначення не закінчується, його функцією, в тому числі, є зниження температури відпрацьованих газів.

Щоб ефективно знизити шум від працюючого двигуна, використовується подвійна система глушіння, яка складається з резонатора, що відповідає за гасіння звукової хвилі в діапазоні середньовисоких частот, і основного глушника який доводить звучання автомобіля до прийнятних 71 дб.

Виготовлення глушника основним кількістю відомих виробників на нашому ринку, проводиться з якісної сталі товщиною не менше 1 і до 1,5 мм, при цьому внутрішня частина глушника, а також перфоровані елементи виготовляються зі сталі до 2 мм, так як вони істотно більше схильні до впливу високих температур, і швидше приходять в непридатність. Внутрішня перфорація, яка виготовляється на внутрішніх патрубках основного струму вихлопних газів, забезпечує постійне переломлення звукової хвилі, а що знаходяться всередині глушника камери, необхідні для ефективного глушіння звуку різних частот, що дозволяє істотно знизити шумове забруднення від роботи двигуна. При цьому деякі виробники обертають перфорований елемент жорсткої металевою сіткою, з дрібним осередком і обертають всю цю систему спеціальним матеріалом, що нагадує скловолокно. Найчастіше для цієї мети використовується базальтове волокно, яке прекрасно витримує високі температури і суттєво сприяє зниженню шумового ефекту.
Матеріал, з якого виготовляють глушники, деякі виробники, як вітчизняні, так і імпортні, покривають додатковим шаром алюмінію. Це робиться з метою запобігання утворенню корозійної плівки і передчасного руйнування глушника. Дана методика дозволяє відчутно продовжити термін експлуатації глушника.

Ще одним варіантом використання матеріалу впливає на корозійні процеси, є використання якісної нержавіючої сталі , однак такі глушники коштують трохи дорожче, хоча і термін їх використання значно вище. При виготовленні самого корпусу глушника деякі виробники використовують технологію штампування, це робиться з метою уникнення зайвих зварних з'єднань, так як саме вони є найбільш вразливим елементом вихлопної системи.