900 - 1800
Онлайн замовлення
Робіть замовлення онлайн, ми передзвонимо
Як виготовляють сучасні щітки склоочисника

Як виготовляють сучасні щітки склоочисника

Протягом останнього десятиліття автомобільні системи безпеки та комфорту досягли неймовірного рівня — від багатозонного клімат-контролю, до систем автономного водіння. Про таке обладнання навіть не мріяли ще якихось 50 років тому. Проте інновації стосуються не тільки дорогих та складних електронних систем безпеки. Як щодо звичайної щітки склоочисника?

Еволюція автомобільних двірників

Зазвичай гучні інновації, що потрапляють на сторінки відомих видань, забуваються вже за декілька років та не мають практичного використання. Прикладів повно — від марсіанських колоній, у яких ми маємо жити ще з 2018 року, до безпрокольних автомобільних шин. 

Щодо автомобільних склоочисників, здається, що революційних змін з початку 1900-х років не так вже й багато. Широкого розповсюдження зазнали лише деякі інженерні рішення. Наприклад, система приводу двірників з переривчастою функцією, деякі зміни в конструкції самої щітки та дизайні двірників, а також система автоматичного ввімкнення завдяки датчику дощу.

Мова іде не тільки про безпосередньо ті автозапчастини, що відповідають за привід двірників, але й інші технології. Не так давно з'явилась рідина, яка має водовідштовхувальні властивості. Вона абсолютно прозора та складається з кремнійорганічних похідних, полімерів та органічного розчинника. 

Коли надворі сильна злива, навіть найкращі склоочисники можуть не впоратись з потоками води, що потрапляють на лобове скло. Ця рідина, «антидощ», потрапляє в мікротріщини та пори на поверхні лобового скла, утворюючи міцну, прозору, гладку плівку. Таким чином, краплі не утворюють потоки на склі, а у вигляді прозорих кульок збігають назовні, не залишаючи розводів, плям та смужок.

Технології виготовлення щіток склоочисників

У минулому сторіччі для виготовлення робочих лез склоочисників використовували спочатку натуральний каучук, а потім синтетичний та безліч сумішей на його базі. Суміші і досі вдосконалюються. Так, нові моделі автодвірників мають покриття з силікону, графіту, тефлону, які зменшують силу тертя, підвищують еластичність та гнучкість, запобігають швидкому зношенню та забезпечують більш ефективне очищення скла загалом. Крім того, нанопокриття запобігає руйнуванню леза через вплив ультрафіолетових променів.

Розробники склоочисників змінюють не тільки хімічний склад матеріалу виготовлення, але й сам процес формування лез щіток склоочисника. Якщо раніше щітки виготовлялись методом формування, то зараз провідні виробники використовують екструзію, яка дозволяє виготовляти леза з чітко фіксованим профілем поперечного перерізу.

Провідні виробники щіток склоочисників рекомендують замінювати двірники при перших ознаках зношення, а також не рідше ніж раз на 12-15 місяців.