900 - 1800
Онлайн замовлення
Телефонуйте, ми в офісі
Гофри Interlock

Гофри Interlock

Навантаження на систему вихлопу автомобіля припадають різні та порою суттєві. Крім високотемпературного впливу можна виділити постійну дію вологи, а також коливання та механічні удари, тертя, дію реагентів, якими посипають проїзну частину у зимовий сніжний період. Якщо акцентувати увагу на коливаннях, тут вони виникають через з'єднання вихлопної системи жорстко з двигуном. При його роботі на різних обертах відповідні коливання передаються вихлопу. Особливо небезпечні вони при наближенні до резонансних частот.


Щоб не допустити надмірної дії коливань на систему глушника, до її складу входить спеціальна деталь, яка зветься - гофра. Можна по-іншому сказати, що гофра – це рухливий елемент у вихлопі, здатний на часткову компенсацію вібрацій, що сприятливо позначається на терміні служби всієї системи та перешкоджає появі резонансних коливальних процесів.

Серед гофр глушника можна зустріти різні види та велику кількість виробників з різних країн. Вони відрізняються за будовою, виконанням і навіть принципом роботи. Однією з відмінних рис є так звані гофри Interlock. Що це, де встановлюються і в чому їхня відмінність, про це ми й поговоримо у цій статті.

Особливості конструкції гофри Interlock

Конструкційні особливості гофри типу Interlock такі, що її ще називають посиленою. Що це означає? Саме такий тип будівлі передбачає наявність наступних шарів:

  • зовнішнього, що забезпечує зовнішній захист всього виробу;
  • самого гофрованого рукава, запакованого в деталь. Такий рукав забезпечує компенсацію коливань;
  • внутрішнього захисту рукава у вигляді трубки із нержавіючої сталі. Сегменти трубки мають плоску форму і рухомі між собою.

Саме останній шар трубки такої будови і зветься Interlock. На противагу такій системі є інша, де захист зсередини забезпечується за допомогою плетіння волокон з нержавіючої сталі. Така система називається Innerbraid і є альтернативним варіантом. Є варіанти взагалі без захисту гофрованого рукава всередині.


Варто відзначити, що саме Interlock забезпечує надійніший варіант захисту, хоча обидва ці типи популярні. Також кілька слів варто сказати про зовнішній шар захисту. Він може бути у вигляді обплетення, яке роблять з нержавіючої сталі, або є варіант, коли такий шар являє собою міцну сітку (кольчугу). Кольчужну сітку також виготовляють із нержавіючої сталі. Гофри типу Interlock можуть бути і в тому, і в іншому виконанні зовнішнього шару.

Де встановлюються гофри Interlock?

Посилені гофри Interlock є принципом захисту внутрішнього гофрованого рукава, а значить їх різновиди можуть бути будь-якими. Для початку опишемо принцип їхньої роботи, і куди вони можуть встановлюватися. Всього існує два принципи роботи гофри:

  • на стиск або розтяг, що передбачає компенсацію поздовжніх коливань. Такі гофри встановлюють у колекторну трубу і тут важливо, щоб вони мали посилене виконання;
  • на вигин, саме на компенсацію поперечних коливань. Такі варіанти часто служать для ліквідації статичної напруги, що виникає при складанні вихлопної системи. Однак вони ефективно гасять інші поперечні коливання.

У тому й іншому випадку використовуються гофри Interlock. При цьому вони між собою відрізнятимуться не лише за принципом дії. Відмінності також полягатимуть у діаметрі вихідного та вхідного сполучного патрубка, загальній довжині виробу, матеріалів виготовлення. Важливо, щоб у гофри всі компоненти були з жаростійкої нержавіючої сталі, так забезпечується довговічність експлуатації виробу.


При покупці гофри посиленої Interlock важливо враховувати відповідність виробу безпосередньо під вихлоп вашого автомобіля. Особливо важливими є призначення, загальна довжина деталі та діаметр патрубків, за допомогою яких відбувається з'єднання із трубами системи вихлопу.