900 - 1800
Онлайн замовлення
Телефонуйте, ми в офісі
Як дізнатися розмір гофри?

Як дізнатися розмір гофри?

Навіть побіжний розгляд вихлопної системи будь-якого вантажного або легкового автомобіля, що працює на принципі двигуна внутрішнього згоряння, вказує на те, що це досить складний вузол. Окрім стандартного завдання відведення відпрацьованих газів із системи двигуна, вихлоп грає і кілька інших функцій. Тут можна зазначити здатність істотного зменшення рівня шуму від автомобіля, і навіть очищення від токсичних і шкідливих для екології хімічних сполук, що знаходяться у вихлопних газах.

Тому важливо, щоб вся вихлопна система працювала довго та справно. Для цього її необхідно захищати від різних руйнівних факторів. Одним із таких факторів є постійна дія вібрацій на вихлоп. А сам захист здійснює спеціальна деталь, яка зветься - гофра глушника.

Навіщо потрібна гофра у системі вихлопу?

Гофра вихлопної системи – це спеціальна деталь, здатна на часткову або навіть повну компенсацію вібрацій, що передаються вихлопу автомобіля. Звідки беруться такі вібрації? Справа в тому, що вся цілком вихлопна система жорстко прикріплена до двигуна. Це означає, що будь-які вібраційні процеси, що відбуваються в двигуні на різних режимах його роботи, безпосередньо передаються у вихлоп. Особливо небезпечний у разі ефект резонансу.


Також коливання з'являються в результаті пересування авто нерівною дорогою особливо на швидкості. Усе це негативно позначається на терміні служби всієї системи, що для деяких компонентів досить критично, наприклад, для дорогого каталітичного нейтралізатора.

Щоб цей руйнівний вплив компенсувати, у вихлопну систему встановлюється спеціальна деталь – гофра. За рахунок своєї рухомої конструкції вона може повністю або практично повністю погасити вібрації. Це досягається за рахунок її будови. Гофра гарної якості складається з наступних елементів:

  • обов'язкові патрубки, за допомогою яких здійснюється з'єднання гофри з трубами або іншими вузлами вихлопу;
  • гофрований рухомий шар, який відповідає за компенсацію вібрацій;
  • внутрішній захист, що оберігає гофрований рукав від прямої дії відпрацьованих газів (посилений варіант моделі Interlock, наприклад);
  • зовнішній обов'язковий шар захисту, що оберігає весь виріб від зовнішніх впливів, він виконується у вигляді сітки кольчужної або обплетення з нержавіючої сталі.

При цьому самі гофри можуть мати різний принцип роботи. Існують моделі, які працюють на стиск та розтяг, і встановлюються близько до двигуна в колектор або відразу за ним. А є варіанти, що працюють на вигин, тобто для компенсації поперечних динамічних та статичних навантажень.

Вибираємо правильний розмір гофри

Якщо вибирати гофру для свого автомобіля правильно, то важливо не лише купувати модель, яка точно підійде за принципом дії, тут важливо враховувати й інші параметри. Серед них слід виділити:

  • точну відповідність діаметра вхідного, а також вихідного патрубка, які повинні точно співпадати з діаметром сполучних труб вихлопної системи вашого автомобіля;
  • довжина всього виробу разом з патрубками повинна бути аналогічною або трохи більшою за ту деталь, яку ви видаляєте, (довше слід брати гофру в тому випадку, коли ви видаляєте частини труб вихлопної системи трохи далі від місця зварного шва).

  Це найважливіші два критерії. Фактично процедура заміни повинна бути наступною: ви вирізуєте стару гофру, що вийшла з ладу, а на її місце вварюєте нову. Якщо зварний шов зробити якісно та придбати хорошу гофру, то ця запчастина прослужить вам кілька років.


При виборі необхідної деталі перевіряйте діаметр патрубків, він вказується виробником. Щоб зрозуміти відповідність, штангенциркулем можна виміряти діаметр сполучних труб вихлопної системи у вашої машини. Також можна виміряти і довжину потрібного виробу, на нову деталь цей параметр теж вказується виробником.